Loading

Prof.Dr.

Nilgün SARIKAYA

İşletme Fakültesi

İşletme Bölümü

İletişim

nilguns@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 54 54

1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Eskiler, E; Altunisik, R; Sarikaya, N; - THE RELATIONSHIP BETWEEN BRAND ASSOCIATIONS AND FAN BEHAVIOURS FOR FOOTBALL TEAMS - MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS - pp.32 - ISSN : 2218-4511 - DOI : 10.21272/mmi.2021.3-03 - 2021 - English - Article - 2021 - WOS:000704886600003
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Sarıkaya, N., Güneş, H., Altunisik, R. - Sosyal karşılaştırma eğilimin sosyal ağlardaki gösteriş tüketimi etkisinde kendini tanıtma arzusunun aracı rolü: Z kuşağı üzerinde bir araştırma - Business and Management Studies: An International Journal - pp.658 - DOI : 10.15295/bmij.v11i2.2231 - tur - paper - 2023 - TRDizin
2 Berk, Ö., Altunişik, R., Sarıkaya, N., Eski̇ler, E. - Lay (1986)’nın Genel Erteleme Ölçeğinin Güvenilirlik ve Geçerlilik Araştırması - Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - pp.614 - tur - paper - 2021 - TRDizin
3 Araş. Gör. Merve TÜRKMEN-Doç. Dr. Nilgün SARIKAYA-Metin SAYGILI - ÖĞRENCİLERİN ÇEVRESEL DUYARLILIK DÜZEYLERİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: SAKARYA ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ - SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ - Vol.5 - pp.238 - ISSN : : 1309-8012 (Online) - 2013
4 Doç.DR.NİLGÜN SARIKAYA , NESRİN KORKMAZ. - Kültürel farklılıların Dondurulmuş Gıda Tüketim kalıplarına Etkisi: Polonya-Türkiye Karşılaştırması"  - Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi - Vol.vol.4 - pp.47 - ISSN : ISSN : 1-1309-6362 - 2012
5 Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya, Prof.Dr.Remzi Altunışık - Kişisel Bakım Olgusu Ve Kişisel Bakım Ürünlerine Yönelik Tüketici Tutum Ve Tercihlerini Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma - Eskişehir Orhangazi Üniversitesi, İ.İ.B.F.Dergisi - Vol.6 - pp.389 - ISSN : 1306-6730 - ekim - 2011
6 Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya, Doç.Dr.. Nihal Sütütemiz ve Yrd.Doç.Dr.F. Anıl Konuk - Farklı Algılanan Değer Perspektifine Sahip Kişilerin Ayırt Edici Özelliklerinin İncelenmesi - Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, - Vol.7 - pp.143 - Kış 2008 - 2008
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Doç.Dr. Nilgün Sarıkaya, Araş.Gör. Merve Türkmen - 11-14 YAŞ ARASI GENÇLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞLARINDA ÜNLÜ KİŞİ ETKİSİ - Pazarlama ve Pazarlama Araştırması Dergisi - Vol.9 , sayı; 17 - 2016
2 Yrd.Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya - Erasmus Öğrencilerinin Sakarya Üniversitesi Hakkındaki Beklenti Ve Algılamalarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma - Mevzuat dergisi - Vol.146 - pp.1 - şubat - 2010
3 Yrd.Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya - Mağaza Tercihinde Fiziksel Unsurların (Servispeyzajı) ve Hizmet Sunumunun Rolü Üzerine Bir Araştırma - Pazarlama Dünyası Dergisi - pp.52 - ocak-şubat - 2008
4 Yrd.Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya - Organik Ürün Tüketimini Etkileyen Faktörler ve Tutumlar Üzerine Bir Saha Çalışması”, - Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı:14, - pp.110 - 2007
1.5-DİĞER ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Arş.Görv..Nilgün SARIKAYA, Doç.Dr.Yılmaz Özkan - Toplam Kalite Yönetiminde Kalite Maliyetlerinin Azaltılması ve Raporlanması - Sakarya Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Milenyum Armağanı (Özel Sayı), - pp.77 - 2001 - 1998
2 Araş.Görv..Nilgün Sarıkaya - Kalite Maliyetlerinin Başarı Değerleme Aracı Olarak Kullanılması” - Ekonomi ve yönetim - pp.295 - 1998
7.1-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA DAVETLİ OLARAK SUNULAN TEBLİĞ :
1 SARIKAYA NİLGÜN, KAYA GÖZDE - Çocukların Oyuncak Seçimine Yönelik Ebeveynlerin Tutum ve Algılamaları Üzerine Bir Araştırma - 2022
2 SARIKAYA NİLGÜN - İSLAMİ TURİZM SEKTÖRÜNÜN DÜNYADA’Kİ VE TÜRKİYE’DEKİ GELİŞİMİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME - 2021
3 SARIKAYA NİLGÜN,Köksalan Nilgün - The Role of Emotional Satisfaction In Gift Giving Behavior: A Qualitative Research - 2020
4 SARIKAYA NİLGÜN,AMARAT MUSTAFA,KIRAN ŞAFAK,UNAL CİHAN - Sağlık hizmetlerinde pazarlama kısıtları - 2019
5 ALTUNIŞIK REMZİ,Güler Kaya,SARIKAYA NİLGÜN - Tesettürlü Kadınların Tesettürlü Giyim Markalarına Yönelik Bilinç Düzeyi, Algı ve Tutumları - 2019
6 SARIKAYA NİLGÜN,ALTUNIŞIK REMZİ - VATANDAŞ GÖZÜNDEN SAĞLIK KURUMLARINDAKİ UYGULAMALARA YÖNELİK ALGILAR VE HASTA HAKLARI KONUSUNDAKİ TUTUM VE DEĞERLENDİRMELER - 2019
7 SARIKAYA NİLGÜN,Köksalan Nilgün - Hediye verme Davranışı: Bir Literatür İncelemesi - 2019
8 SARIKAYA NİLGÜN - İslami Motiflerin Moda Dünyasındaki Etkisi - 2019
9 SARIKAYA NİLGÜN,abdullayev sabir - AZERBAYCANLI FUTBOL TARAFTARLARININ FUTBOL TAKIMLARINA VE LİSANSLI ÜRÜNLEREYÖNELİK TUTUMLARI VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - 2018
10 SARIKAYA NİLGÜN,NART SİMA,EROL ZUHAL - KADIN LİDERLER HEMCİNSLERİNİN YAŞAMLARINI İYİLEŞTİREBİLİYOR MU? - 2018
11 SARIKAYA NİLGÜN - TÜRKİYE TESETTÜR GİYİM SEKTÖRÜNÜN YAPISI VE GELİŞİMİ - 2016
12 SARIKAYA NİLGÜN - ÖĞRENCİLERİN KADINA ŞİDDETE YÖNELİK TUTUM VE ALGILAMALARI SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ VE SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ - 2016
13 SARIKAYA NİLGÜN,TÜRKMEN MERVE,ALTUNIŞIK REMZİ - An Examınatıon of the Relatıve Influence of Role Models on The Purchasıng Decısons of Pre-Adolescents (11-­4 Years Old)” - - 2014
14 ALTUNIŞIK REMZİ,BORA SEMİZ BUKET,OKUTAN SEMİH,MERT KAZIM,SARIKAYA NİLGÜN - Sosyal Sorumluluk Ve Tüketici Etiği Olgularının Algılanması Üzerine Bir Çalışma: Sakarya Örneği - 2013
15 SARIKAYA NİLGÜN,ALTUNIŞIK REMZİ - Kadınların giyim alışveriş kararlarında rasyonelliğin rolü üzerine bir araştırma - 2013
16 SARIKAYA NİLGÜN,ALTUNIŞIK REMZİ,OKUTAN SEMİH - Tüketici Özgüveninin Tüketici Şikâyet Davranışı Üzerindeki Etkisi - 2013
17 SARIKAYA NİLGÜN,ALTUNIŞIK REMZİ,quliyev oqtay - Azerbeycanlı Tüketicilerin Gösteriş Tüketimine Yönelik Tutum ve Eğilimleri Üzerine Bir İnceleme” - 2012
18 yılmaz sevde,SARIKAYA NİLGÜN - Tüketicilerin Geri Dönüşümlü Ürünlere Yönelik Tutumları ve Algılamaları Üzerine Bir Araştırma - 2010
19 SARIKAYA NİLGÜN,ALTUNIŞIK REMZİ - Tüketici Gözüyle Pazarlama Metaforlarla Pazarlamaya Yönelik Tüketici Algı ve Tutumlarının İncelenmesi - 2009
20 NİLGÜN SARIKAYA, REMZİ ALTUNIŞIK - Role Of Gender In The Perception Of Consumers Shopping Behaviors - 2009
21 SARIKAYA NİLGÜN - An Examination Of The Relationship Between Consumers Attitudes Towards Holiday And Holiday Preferences - 2007
22 NİLGÜN SARIKAYA, REMZİ ALTUNIŞIK, REHA SAYDAN - The Turkish Consumers Perception Of The Light Concept And Attitudes Towards Light Products A Strategic Perspective Selected Proceedings of the Third International Conference on Business Management and Economics - 2007
23 NİLGÜN SARIKAYA, REMZİ ALTUNIŞIK, REHA SAYDAN - The Turkish Consumers Perception Of The Light Concept And Attitudes Towards Light Products A Strategic Perspective Selected Proceedings of the Third International Conference on Business Management and Economics - 2007
24 NİLGÜN SARIKAYA, ANIL KONUK - A Study On Consumers Decısıon Makıng Styles Implıcatıons For Market Segmentatıon - 2006
25 NİLGÜN SARIKAYA, REMZİ ALTUNIŞIK, LEVENT ÇALLI - An Examination of Shopping Styles Comparison of Impulse and Hedonistic Buying Behavior - 2006
26 NİLGÜN SARIKAYA, FANIL KONUK - İnternet Kullanıcılarının İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Girişimcilik Açısından Önemi Üzerine Bir Araştırma - 2006
27 NİLGÜN SARIKAYA, FANIL KONUK - İnternet Kullanıcılarının İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Girişimcilik Açısından Önemi Üzerine Bir Araştırma - 2006
28 NİLGÜN SARIKAYA, GÖKHAN YAMAN, REMZİ ALTUNIŞIK - Tüketici Bilinci ve Bilinçli Tüketici Kavramlarının Algılanmasına Yönelik Bir Araştırma - 2005
29 NİLGÜN SARIKAYA, KAZIM MERT, ANIL KONUK - Türk Cumhuriyetlerinden Gelen Öğrencilerin Türkiye Hakkındaki Beklentiler ve Algılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma - 2005
30 NİLGÜN SARIKAYA, REMZİ ALTUNIŞIK - An Examination Of The Relationship Between The Internet Use And Quality Improvement Efforts - 2004
31 NİLGÜN SARIKAYA, REMZİ ALTUNIŞIK, ASENA SANCAKLI - Consumers Perceptions Of Foreign Product Ownership Implications For The EU Products - 2004
32 NİLGÜN SARIKAYA, NİHAL SÜTÜTEMİZ, REMZİ ALTUNIŞIK, KAZIM MERT - Pazarlamada Etik Öğrenci Gözüyle Pazarlama Eğitimi ve Uygulamalarında Etik Konuların Algılanması - 2003
33 NİLGÜN SARIKAYA, REMZİ ALTUNIŞIK - Aynanın Hangi Yüzü Tüketiciler Düşüncelerini Yansıtıyor mu - 2003
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Prof. Dr. Nilgün SARIKAYA - Sabir ABDÜLLAYEV .... - AZERBAYCANLI FUTBOL TARAFTARLARININ FUTBOL TAKIMLARINA VE LİSANSLI ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARI VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - 2018
2 Prof. DrSima NART, Prof. Dr.Nilgün SARIKAYA, Öğretim Görv.Zuhal Erol, - KADIN LİDERLER HEMCİNSLERİNİN YAŞAMLARINI İYİLEŞTİREBİLİYOR MU? - 2018
3 Doç,Dr, Nilgün Sarıkaya - Türkiye Tesettür Giyim Sektörünün Yapısı ve Gelişimi - 2016
4 Prof.Dr.Nilgün Sarıkaya - Öğrencilerin Kadına Şiddete Yönelik Tutum Ve Algılamaları- Sakarya Üniversitesi İşletme Fakültesi Ve Siyasal Bilgiler Fakültesi Örneği”, - 2016
5 Semih Okutan, Remzi Altunışık, Nilgün Sarıkaya - TÜKETİCİ ÖZGÜVENİNİN TÜKETİCİ ŞİKÂYET DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ - 27-30 Kasım 2013 - 2013
6 Arş. Gör. Kazım MERT, Arş. Gör. Buket BORA, Arş. Gör. Semih OKUTAN, Doç. Dr. Nilgün SARIKAYA, Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK - SOSYAL SORUMLULUK VE TÜKETİCİ ETİĞİ OLGULARININ ALGILANMASI ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA: SAKARYA ÖRNEĞİ - 27-30 Kasım 2013 - 2013
7 PROF DR REMZİ ALTUNIŞIK VE DOÇ DR NİLGÜN SARIKAYA - KADINLARIN GİYİM ALIŞVERİŞ KARARLARINDA RASYONELLİĞİN ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - November 27-30 - 2013
8 Prof.Dr.Remzi Altunışık, Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya ve Qgtay Quliyev - Azerbeycanlı Tüketicilerin Gösteriş Tüketimine Yönelik Tutum ve Eğilimleri Üzerine Bir İnceleme”, - 23-25 Kasım 2012 - 2012
9 Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya,Sevde Yılmaz - Tüketicilerin Geri Dönüşümlü Ürünlere Yönelik Tutumları ve Algılamaları Üzerine Bir Araştırma - 30 Mayıs-06 Haziran - 2010
10 Prof.Dr.Remzi Altunışık, Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya - Tüketici Gözüyle Pazarlama: Metaforlarla Pazarlamaya Yönelik Tüketici Algı ve Tutumlarının İncelenmesi - 30 Ekim- 1 Kasım 2009 - 2009
11 Prof.Dr. Remzi Altunışık,. Doç.Dr. Nilgün Sarıkaya ve Hande Güneş - Role Of Gender In The Perception Of Consumers’ Shopping Behaviors”, - 22-24 October - 2009
12 Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya ,Prof.Dr. Remzi Altunışık. - An Examination Of The Relationship Between Consumers’ Attitudes Towards Holiday And Holiday Preferences - 13-17 June, - 2007
13 Prof.Dr.Remzi Altunışık, Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya, Doç.Dr.Reha Saydan - The Turkish Consumers’ Perception Of The “Light” Concept And Attitudes Towards Light Products: A Strategic Perspective - 13-17 June - 2007
14 Prof.Dr.Remzi Altunışık, Yrd.Doç.Dr.Levent Çallı, Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya - An Examination of Shopping Styles: Comparison of Impulse and Hedonistic Buying Behavior - 15-18 June - 2006
15 Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya, Yrd.Doç.Dr.F.Anıl Konuk - İnternet Kullanıcılarının İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Girişimcilik Açısından Önemi Üzerine Bir Araştırma - 25-27 Mayıs - 2006
16 Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya, Yrd.Doç.Dr. F.Anıl Konuk. - A Study On Consumers’ Decısıon Makıng Styles: Implıcatıons For Market Segmentatıon” - 23-24 Kasım - 2006
17 Doç.Dr. Nilgün Sarıkaya, Yrd.Doç.Dr. F. Anıl Konuk ve Arş.Görv.Kazım Mert - Türk Cumhuriyetlerinden Gelen Öğrencilerin Türkiye Hakkındaki Beklentiler ve Algılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma”, - 5-9 Haziran - 2005
18 Gökhen Yaman,Doç.Dr. Nilgün. Sarıkaya ve Prof.Dr.Remzi. Altunışık, - Tüketici Bilinci ve Bilinçli Tüketici Kavramlarının Algılanmasına Yönelik Bir Araştırma”, - 5-9 Haziran - 2005
19 Prof.Dr. Remzi Altunışık, Asena Sancaklı ve Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya - Consumers’ Perceptions Of Foreign Product Ownership: Implications For The EU Products”, The Competition Power Of The European Union After The Enlargement - 27-28 Mayıs - 2004
20 Doç.Dr. Nilgün Sarıkaya, Prof.Dr. Remzi Altunışık - An Examination Of The Relationship Between The Internet Use And Quality Improvement Efforts, The Competition Power Of The European Union After The Enlargement, - 27-28 Mayıs - 2004
21 Prof.Dr. Remzi Altunışık, Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya - Aynanın Hangi Yüzü: Tüketiciler Düşüncelerini Yansıtıyor mu? - 17-19 Eylül - 2003
22 Doç.Dr. Nihal Sütütemiz, Araş.görv. Kazım Mert, Doç.Dr. Nilgün Sarıkaya, Prof. Dr.Remzi Altunışık - Pazarlamada Etik: Öğrenci Gözüyle Pazarlama Eğitimi ve Uygulamalarında Etik Konuların Algılanması - 17-19 Eylül - 2003
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Doç,Dr.NİLGÜN SARIKAYA; Prof.Dr. Remzi ALtunışık, Araş.Görv.Merve Türkmen - AN EXAMINATION OF THE RELATIVE INFLUENCE OF ROLE MODELS ON THE PURCHASING DECISONS OF PRE-­‐ADOLESCENTS (11-­‐14 YEARS OLD) - 2014
7.5-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA DAVETLİ OLARAK SUNULAN TEBLİĞ :
1 SARIKAYA NİLGÜN,ÇÖLGEÇEN GÜNER Neslihan - HUZUREVİ SAKİNLERİNİN BEKLENTİLERİNİ VE BAKIMHİZMETLERİ ALGISINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA: TÜRKİYE ÖRNEĞİ1 - 2019
2 SARIKAYA NİLGÜN - Taraftarlığın Lisanslı Ürün Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi - 2017
3 SARIKAYA NİLGÜN,güner çölgeçen neslihan - Yaşlı Bakım Merkezlerinin, Huzurevlerinin Hizmetlerine İlişkin Yaşlıların Değerlendirme Araştırması: Çıkarımlar Işığında Öneriler,” - 2017
4 SARIKAYA NİLGÜN,TÜRKMEN MERVE - İlk Dönem Çocuk Ergenlerin (11-14 Yaş) Alışveriş Davranışlarında Rol Model Olarak Ünlü Kişi Etkisi - 2014
5 özdemir emel,SARIKAYA NİLGÜN - kÜLTÜR TURLARINA YÖNELİK TUTUM VE ALGILAMALAR VE KÜLTÜR TURU SEÇİMİNDE YAŞAM TARZININ ROLÜ - 2013
6 kayınoğlu cansu,SARIKAYA NİLGÜN,ALTUNIŞIK REMZİ - Tüketicilerin modaya karşı ilgisi ve modanın alışverişteki rolü üzerine bir araştırma - 2012
7 nilgün sarıkaya, buket bora, remzi altunışık - Alışveriş Çılgınlığı Tüketici Gözüyle Alışveriş Çılgınlığı Olgusunun İncelenmesi Üzerine Bir Nitel Araştırma - 2010
8 NİLGÜN SARIKAYA, SSÖZER KIRCA - Özel Bir Tüketici Kitlesi Olarak Müze Ziyaretçilerinin Tercih Ve Davranışlarını Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma - 2009
9 NİLGÜN SARIKAYA, NİHAL SÜTÜTEMİZ, ANIL KONUK - Tüketicilerin Otel Seçiminde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - 2006
10 NİLGÜN SARIKAYA, FANIL KONUK - Tüketicilerin Ambalajlı İçme Suyu Tercihinde Etkili olan Faktörler ve Tüketici Bilinci Sakarya İli Örneği - 2006
11 nilgün sarıkaya, anıl konuk, nial sütütemiz - Algılanan Değer Ölçeği Olarak PERVAL Ölçeğinin Türkiye de Uygulanabilirliğinin İncelenmesi Sakarya ve Bursa İllerinde Pilot Çalışma - 2006
12 NİLGÜN SARIKAYA, ANIL KONUK, SERDAR PİRTİNİ - Perakendeci Seçim Süreci Açısından Perakendeci Markasının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkileri Üzerine Bir Araştırma - 2005
13 NİLGÜN SARIKAYA, REMZİ ALTUNIŞIK - Kalite İyileştirme Faaliyetlerinin Algılanmasının İşletme Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi ve Türkiye Uygulaması - 2004
14 NİLGÜN SARIKAYA, NİHAL SÜTÜTEMİZ - Tüketicilerin Satın Alma Davranışı ve Yaşam Tarzı Üzerinde Renklerin Etkisine Yönelik Bir Araştırma - 2004
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Neslihan Güner, Ç. Prof.Dr.Nilgün Sarıkaya - Yaşlı Bakım Merkezlerinin, Huzurevlerinin Hizmetlerine İlişkin Yaşlıların Değerlendirme Araştırması: Çıkarımlar Işığında Öneriler,” - 2017
2 NİLGÜN SARIKAYA; MERVE TÜRKMEN; - İLK DÖNEM ÇOCUK ERGENLERİN (11-14 YAŞ) ALIŞVERİŞ DAVRANIŞLARINDA ROL  MODEL OLARAK ÜNLÜ KİŞİ ETKİSİ. - 2014
3 Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya, Emel Özdemir - Kültür Turlarına Yönelik Tutum ve Algılamalar ve Kültür Turu Seçiminde Yaşam Tarzının Rolü - 02-04 Mayıs - 2013
4 Doç Dr Nilgün SARIKAYA, Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK, Cansu KAYINOĞLU - Tüketicilerin Modaya Karşı İlgisi ve Modanın Alışverişteki Rolü Üzerine Bir Araştırma - 18-21 Ekim 2012 - 2012
5 Altunışık, R., Buket Bora ve Nilgün Sarıkaya - Alışveriş Çılgınlığı: Tüketici Gözüyle Alışveriş Çılgınlığı Olgusunun İncelenmesi Üzerine Bir Nitel Araştırma - 26-29 Ekim 2010 - 2010 - SAU
6 Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya , S.Sözer Kırca - Özel Bir Tüketici Kitlesi Olarak Müze Ziyaretçilerinin Tercih Ve Davranışlarını Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma - 14-17 Ekim, - 2009
7 Yrd.Doç.Dr.Nilgün SARIKAYA, Yrd.Doç.Dr.Nihal Sütütemiz, Araş.görv.F.Anıl Konuk - Tüketicilerin Otel Seçiminde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma - 25-28 Mayıs 2006. - 2006
8 Yrd.Doç.Dr.Nilgün SARIKAYA, Yrd.Doç.Dr.Nihal Sütütemiz, Araş.görv.F.Anıl Konuk - Algılanan Değer Ölçeği Olarak PERVAL Ölçeğinin Türkiye’de Uygulanabilirliğinin İncelenmesi : Sakarya ve Bursa İllerinde Pilot Çalışma - 1-3 Kasım 2006 - 2006
9 Doç.Dr. Nilgün Sarıkaya,Yrd.Doç.Dr. F. Anıl Konuk. - Tüketicilerin Ambalajlı İçme Suyu Tercihinde Etkili olan Faktörler ve Tüketici Bilinci: Sakarya İli Örneği - 15-17 Haziran - 2006
10 Araş.Görv.F.Anıl Konuk, Yrd.Dr. Nilgün Sarıkaya, Prof.Dr. Serdar Pirtini - Perakendeci Seçim Süreci Açısından Perakendeci Markasının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkileri Üzerine Bir Araştırma”, - 16-18 Kasım - 2005
11 Doç.Dr. Nilgün Sarıkaya ,Prof.Dr.Remzi Altunışık - Kalite İyileştirme Faaliyetlerinin Algılanmasının İşletme Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi ve Türkiye Uygulaması - 15-18 Haziran - 2004
12 Nilgün SARIKAYA, Nihal SÜTÜTEMİZ - Tüketicilerin Satın Alma Davranışı ve Yaşam Tarzı Üzerinde Renklerin Etkisine Yönelik Bir Araştırma - 25-26 Kasım 2004. - 2004
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Prof.Dr.Nilgün Sarıkaya - TARAFTARLIĞIN LİSANSLI ÜRÜN SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ - 2017
3.1-WEB OF SCİENCE BOOK CİTATİON INDEX VERİ TABANINDA TARANAN ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 EDİZ ÇAĞLA, SARIKAYA NİLGÜN - Global Studies on Management Information Systems - Istanbul University Press - pp.367 - 2023
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 SARIKAYA NİLGÜN,ALTUNIŞIK REMZİ - MARKA KÜLLİYATI - NOBEL YAYINEVİ - pp.144 - 2020
2 SARIKAYA NİLGÜN - Tüketimin 1001 Hali / Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar - Beta - pp.51 - 2019
3 SARIKAYA NİLGÜN - hizmet pazarlaması ve stratejileri - Beta - pp.179 - 2015
4 SARIKAYA NİLGÜN - yeni Müşteri - hayat yayıncılık - 2007
3.5-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 SARIKAYA NİLGÜN - ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA DERS NOTLARI - SAKARYA KİTAPEVİ - 2008
2 SARIKAYA NİLGÜN - Toplam Kalite Yönetimi - Sakarya Kitap Evi - 2003
3.6-ULUSAL YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 SARIKAYA NİLGÜN - kadın çalışma ve toplum - sakarya kitabevi - 2008
2 Yrd.Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya - Toplam Kalite Yönetimi - Sakarya Kitap Evi - pp.217 - 2003 - SAU-K-9
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 Doç.Dr. Nilgün Sarıkaya - Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri - Beta - pp.354 - 2015
2 Yrd.Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya - yeni Müşteri - hayat yayıncılık - pp.19 - 2007 - SAU-K-8
3.11-BASILMIŞ DERS NOTU VEYA UZAKTAN EĞİTİMDE YAYIMLANMIŞ DERS NOTU YAZARLIĞI :
1 Nilgün Sarıkaya - Endüstriyel pazarlama - Sakarya Kitapevi - pp.233 - 2008
2.13 A-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER-LİSANSÜSTÜ TEZ PROJELERİ HARİÇ) YÜRÜTÜCÜ OLMAK :
1 Nilgün SARIKAYA,Nesrin DEMİRKAN - Tüketicilerin dondurulmuş gıda tercihlerini etkileyen faktörler üzerine karşılaştırmalı bir inceleme:Türkiye Polonya karşılaştırması - Vol.3000 - 3 - 2011 - SAU-SBYLTEZ -2011-60-01-013
2 Nilgün SARIKAYA,Nesrin DEMİRKAN - Tüketicilerin dondurulmuş gıda tercihlerini etkileyen faktörler üzerine karşılaştırmalı bir inceleme:Türkiye Polonya karşılaştırması\r\n - Vol. 3000 - DOI : İptal - 2011-60-01-013 - 2011
12.1-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER DOKTORA/SANATTA YETERLİLİK TEZİ İÇİN :
1 - Gösteriş Tüketimi ve Tüketim Tarzlarının İncelenmesi: Azerbeycan Örneği - Oqtay Quliyev - ISSN : - sakarya - Sosyal Bilimler - işletme/ üretim yönetimi ve pazarlama - 2012
2 - Gösteriş Tüketiminin Belirleyicileri Üzerine Bir Araştırma: Azerbaycan Örneği - OQTAY QULİYEV - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - İŞLETME - 2012
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 Doç.Dr.Nilgün SARIKAYA - İLK DÖNEM ÇOCUK ERGENLERİN (11-14 YAŞ) ALIŞVERİŞ DAVRANIŞLARINDA ROL MODEL ETKİSİ - Arş.Gorv.Merve Turkmen - ISSN : - Sakarya Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü - İşletme / Üretim Yönetimi ve Pazarlama - 2014
2 NİLGÜN SARIKAYA - MARKA SADAKATİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: FOTOĞRAF MAKİNESİ ÖRNEĞİ - NURLAN TAHİRLİ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - İŞLETME - 2012
3 - Kültür Turlarına Yönelik Tutum ve Algılamalar ve Kültür Turu Seçiminde Yaşam Tarzının Rolü - EMEL ÖZDEMİR - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - İŞLETME - 2012
4 - Marka Sadakatını Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Çalışma - NURLAN TAHIRLI - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - İŞLETME - 2011
5 NİLGÜN SARIKAYA - KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN DONDURULMUŞ GIDA TÜKETİM KALIPLARINA ETKİSİ: POLONYA-TÜRK YE KARŞILAŞTIRMASI - NESRİN KORKMAZ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - İŞLETME - 2011
6 NESRİN KORKMAZ - KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN DONDURULMUŞ GIDA TÜKETİM KALIPLARINA ETKİSİ: POLONYA-TÜRK YE KARŞILAŞTIRMASI - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EKİM - İŞLETME - 2011 - SAU
7 SEVDE YILMAZ - GERİ DÖNÜŞTÜRÜLMÜŞ MALZEMELERDEN ÜRETİLEN ÜRÜNLERİN KULLANIMI VE TÜKETİCİLERİN BU ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARI VE ALGILAMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - ŞUBAT - ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA - 2010 - SAU
8 NİLGÜN SARIKAYA - GERİ DÖNÜŞTÜRÜLMÜŞ MALZEMELERDEN ÜRETİLEN ÜRÜNLERİN KULLANIMI VE TÜKETİCİLERİN BU ÜRÜNLERE YÖNELİK TUTUMLARI VE ALGILAMALARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA - SEVDE YILMAZ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA - 2010
9 - Tüketicilerin Dondurulmuş Gıda Tercihlerini Etkileyen Faktörler Üzerine Karşılaştırmalı Bir İncelenme: Türkiye - Polonya Karşılaştırması - NESRİN KORKMAZ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - İŞLETME - 2010
10 - Geri dönüştürülmüş ürün kavramı ile tüketicilrin geri dönüştürülmüş ürünlere yönelik tutumlarına ilişkin saha çalışması - SEVDE YILMAZ - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - İŞLETME - 2009
11 NİLGÜN SARIKAYA - TÜKETİCİLERİN MÜZE ZİYARET ALIŞKANLIKLARI VE MÜZE TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA - SÜLEYMAN SÖZER KIRCA - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - İŞLETME - 2008
12 - MÜZELERDE UYGULANAN TUTUNDURMU FAALİYETLERİNİN ZİYARETÇİ SAYISINA ETKİSİ VE SEKTÖREL BİR ARAŞTIRMA - SÜLEYMAN SÖZER KIRCA - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - İŞLETME - 2007
13 NİLGÜN SARIKAYA - ORGANİK ÜRÜNLERİN PAZARLAMASINDA TÜKETİCİLERİN TUTUMLARININ VE TERCİHLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA - AYŞE KARA - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA - 2007
14 - YEŞİL PAZARLAMA ANLAYIŞI VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI ÜZERİNE ETKİSİ SAKARYA İLİ UYGULAMASI - AYŞE KARA - ISSN : - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ - İŞLETME - 2006
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 HİZMET PAZARLAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
2 ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
3 STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETIMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
4 ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
5 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
6 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
7 PROJE - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2012
8 ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
9 PROJE - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2011
10 PROJE - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2011
11 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
12 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
13 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
14 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
15 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
16 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
17 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
18 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
19 PROJE - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2010
20 PROJE - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2010
21 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
22 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
23 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
24 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
25 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2010
26 HİZMET PAZARLAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
27 ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 PAZARLAMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 3 - 2013
2 HİZMET PAZARLAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
3 PAZARLAMA ARAŞTIRMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
4 HİZMET PAZARLAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
5 ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
6 ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
7 DIŞ TİCARET - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
8 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2013
9 DIŞ TİCARET - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
10 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
11 BİTİRME ÖDEVİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 1 - 2013
12 PAZARLAMA ARAŞTIRMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
13 BİTİRME ÖDEVİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.0 - ISSN : 2 - 2013
14 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
15 HİZMET PAZARLAMASI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
16 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2012
17 HİZMET PAZARLAMASI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
18 PAZARLAMA ARAŞTIRMASI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2012
19 DIŞ TİCARET - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
20 DIŞ TİCARET - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
21 PAZARLAMA ARAŞTIRMASI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
22 HİZMET PAZARLAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
23 HİZMET PAZARLAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
24 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
25 HİZMET PAZARLAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
26 HİZMET PAZARLAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
27 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
28 HİZMET PAZARLAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
29 HİZMET PAZARLAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2010
30 PAZARLAMA YÖNETİMİ - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2010
31 PAZARLAMA - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
32 HİZMET PAZARLAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
33 HİZMET PAZARLAMASI - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2010
34 İŞLETME - 2010-2011 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2010
14.4-ULUSLARARASI SPORDA HAKEMLİK, ANTRENÖRLÜK, İDARECİLİK, MENTOR, KONDİSYONER, FİZYOTERAPİST, SPOR HEKİMİ VB. GÖREV YAPMAK :
1 Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya, Prof.Dr.Remzi Altunışık , Sakarya Üniversitesi, Sakarya Valiliği, Adapazarı Büyükşehir Belediyesi ve Adapazarı Ticaret ve Sanayi Odası, - “Sakaryanın Mali Profili, Sakarya’nın Rekabet Gücünün Belirlenmesi ve Geliştirilmesi, - 2004
2 Doç.Dr.Nilgün Sarıkaya - Araştırma Raporu: “Sakarya Üniversitesindeki İdari Bilimlerin Performanslarının Değerlendirilmesi ve ISO 9000 Sonrası Performansın Algılanması - 2002
KİTAPLAR
Global Studies on Management Information Systems
MARKA KÜLLİYATI
Tüketimin 1001 Hali / Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar
hizmet pazarlaması ve stratejileri
kadın çalışma ve toplum
ENDÜSTRİYEL PAZARLAMA DERS NOTLARI
yeni Müşteri
Toplam Kalite Yönetimi
MAKALELER
Sosyal karşılaştırma eğilimin sosyal ağlardaki gösteriş tüketimi etkisinde kendini tanıtma arzusunun aracı rolü: Z kuşağı üzerinde bir araştırma
EBEVEYNLERİN OYUNCAK SEÇİMİNE YÖNELİK TUTUM, ALGI VE DAVRANIŞLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Online Satın Alma Davranışında Genel Erteleme, Algılanan Risk, Akış Deneyimi ve Online Ertelemenin Rolüne İlişkin Bir Model Testi
THE RELATIONSHIP BETWEEN BRAND ASSOCIATIONS AND FAN BEHAVIOURS FOR FOOTBALL TEAMS
THE ROLE OF EMOTIONAL SATISFACTION IN GIFT GIVING BEHAVIOR: A QUALITATIVE RESEARCH
Lay (1986)’nın Genel Erteleme Ölçeğinin Güvenilirlik ve Geçerlilik Araştırması
SAĞLIK KURUMLARINDAN HİZMET ALANLARGÖZÜNDEN HASTA HAKLARI KONUSUNDAKİ UYGULAMALARA YÖNELİK TUTUM VE DEĞERLENDİRMELER
11 14 YAŞ ARASI İLK DÖNEM ÇOCUK ERGEN TÜKETİCİLERİN ALIŞVERİŞ DAVRANIŞLARINDA ÜNLÜ KİŞİ ETKİSİ
Öğrencilerin çevresel duyarlılık düzeylerinin satın alma davranışına etkisi üzerine bir araştırma Sakarya Üniversitesi Örneği
Kültürel farklılıkların Dondurulmuş Gıda Tüketim kalıplarına etkisi Polonya Türkiye Karşılaştırması
Kişisel bakım olgusu ve kişisel bakım ürünlerine yönelik tüketici tutum ve tercihlerini etkileyen faktörler üzerine bir araştırma
Erasmus Öğrencilerinin Sakarya Üniversitesi Hakkındaki Beklenti Ve Algılamalarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma
Mağaza Tercihinde Fiziksel Unsurların Servispeyzajı ve Hizmet Sunumunun Rolü Üzerine Bir Araştırma
Farklı Algılanan Değer Perspektifine Sahip Kişilerin Ayırt Edici Özelliklerinin İncelenmesi
Organik Ürün Tüketimini Etkileyen Faktörler ve Tutumlar Üzerine Bir Saha Çalışması
Sakaryanın Mali Profili
Sakarya Üniversitesindeki İdari Bilimlerin Performanslarının Değerlendirilmesi ve ISO 9000 Sonrası Performansın Algılanması
Toplam Kalite Yönetiminde Kalite Maliyetlerinin Azaltılması ve Raporlanması
Kalite Maliyetlerinin Başarı Değerleme Aracı Olarak Kullanılması
BİLDİRİLER
Çocukların Oyuncak Seçimine Yönelik Ebeveynlerin Tutum ve Algılamaları Üzerine Bir Araştırma
İSLAMİ TURİZM SEKTÖRÜNÜN DÜNYADA’Kİ VE TÜRKİYE’DEKİ GELİŞİMİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
The Role of Emotional Satisfaction In Gift Giving Behavior: A Qualitative Research
HUZUREVİ SAKİNLERİNİN BEKLENTİLERİNİ VE BAKIMHİZMETLERİ ALGISINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER ÜZERİNE BİRARAŞTIRMA: TÜRKİYE ÖRNEĞİ1
Tesettürlü Kadınların Tesettürlü Giyim Markalarına Yönelik Bilinç Düzeyi, Algı ve Tutumları
VATANDAŞ GÖZÜNDEN SAĞLIK KURUMLARINDAKİ UYGULAMALARA YÖNELİK ALGILAR VE HASTA HAKLARI KONUSUNDAKİ TUTUM VE DEĞERLENDİRMELER
Hediye verme Davranışı: Bir Literatür İncelemesi
İslami Motiflerin Moda Dünyasındaki Etkisi
Sağlık hizmetlerinde pazarlama kısıtları
AZERBAYCANLI FUTBOL TARAFTARLARININ FUTBOL TAKIMLARINA VE LİSANSLI ÜRÜNLEREYÖNELİK TUTUMLARI VE EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KADIN LİDERLER HEMCİNSLERİNİN YAŞAMLARINI İYİLEŞTİREBİLİYOR MU?
Yaşlı Bakım Merkezlerinin, Huzurevlerinin Hizmetlerine İlişkin Yaşlıların Değerlendirme Araştırması: Çıkarımlar Işığında Öneriler,”
Taraftarlığın Lisanslı Ürün Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi
TÜRKİYE TESETTÜR GİYİM SEKTÖRÜNÜN YAPISI VE GELİŞİMİ
ÖĞRENCİLERİN KADINA ŞİDDETE YÖNELİK TUTUM VE ALGILAMALARI SAKARYA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ VE SİYASAL BİLGİLER FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
İlk Dönem Çocuk Ergenlerin (11-14 Yaş) Alışveriş Davranışlarında Rol Model Olarak Ünlü Kişi Etkisi
An Examınatıon of the Relatıve Influence of Role Models on The Purchasıng Decısons of Pre-Adolescents (11-­4 Years Old)” -
Sosyal Sorumluluk Ve Tüketici Etiği Olgularının Algılanması Üzerine Bir Çalışma: Sakarya Örneği
Kadınların giyim alışveriş kararlarında rasyonelliğin rolü üzerine bir araştırma
Tüketici Özgüveninin Tüketici Şikâyet Davranışı Üzerindeki Etkisi
kÜLTÜR TURLARINA YÖNELİK TUTUM VE ALGILAMALAR VE KÜLTÜR TURU SEÇİMİNDE YAŞAM TARZININ ROLÜ
Tüketicilerin modaya karşı ilgisi ve modanın alışverişteki rolü üzerine bir araştırma
Azerbeycanlı Tüketicilerin Gösteriş Tüketimine Yönelik Tutum ve Eğilimleri Üzerine Bir İnceleme”
Tüketicilerin Geri Dönüşümlü Ürünlere Yönelik Tutumları ve Algılamaları Üzerine Bir Araştırma
Alışveriş Çılgınlığı Tüketici Gözüyle Alışveriş Çılgınlığı Olgusunun İncelenmesi Üzerine Bir Nitel Araştırma
Özel Bir Tüketici Kitlesi Olarak Müze Ziyaretçilerinin Tercih Ve Davranışlarını Etkileyen Faktörler Üzerine Bir Araştırma
Tüketici Gözüyle Pazarlama Metaforlarla Pazarlamaya Yönelik Tüketici Algı ve Tutumlarının İncelenmesi
Role Of Gender In The Perception Of Consumers Shopping Behaviors
An Examination Of The Relationship Between Consumers Attitudes Towards Holiday And Holiday Preferences
The Turkish Consumers Perception Of The Light Concept And Attitudes Towards Light Products A Strategic Perspective Selected Proceedings of the Third International Conference on Business Management and Economics
An Examination of Shopping Styles Comparison of Impulse and Hedonistic Buying Behavior
İnternet Kullanıcılarının İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumlarının Girişimcilik Açısından Önemi Üzerine Bir Araştırma
Tüketicilerin Otel Seçiminde Etkili Olan Faktörlerin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma
Tüketicilerin Ambalajlı İçme Suyu Tercihinde Etkili olan Faktörler ve Tüketici Bilinci Sakarya İli Örneği
Algılanan Değer Ölçeği Olarak PERVAL Ölçeğinin Türkiye de Uygulanabilirliğinin İncelenmesi Sakarya ve Bursa İllerinde Pilot Çalışma
A Study On Consumers Decısıon Makıng Styles Implıcatıons For Market Segmentatıon
Perakendeci Seçim Süreci Açısından Perakendeci Markasının Tüketicilerin Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkileri Üzerine Bir Araştırma
Tüketici Bilinci ve Bilinçli Tüketici Kavramlarının Algılanmasına Yönelik Bir Araştırma
Türk Cumhuriyetlerinden Gelen Öğrencilerin Türkiye Hakkındaki Beklentiler ve Algılarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Araştırma
Tüketicilerin Satın Alma Davranışı ve Yaşam Tarzı Üzerinde Renklerin Etkisine Yönelik Bir Araştırma
An Examination Of The Relationship Between The Internet Use And Quality Improvement Efforts
Consumers Perceptions Of Foreign Product Ownership Implications For The EU Products
Kalite İyileştirme Faaliyetlerinin Algılanmasının İşletme Performansı Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi ve Türkiye Uygulaması
Pazarlamada Etik Öğrenci Gözüyle Pazarlama Eğitimi ve Uygulamalarında Etik Konuların Algılanması
Aynanın Hangi Yüzü Tüketiciler Düşüncelerini Yansıtıyor mu
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Sakarya da KOBİlerin eğitimi projesi
Sakarya da KOBİlerin eğitimi projesi
Sakarya da KOBİlerin eğitimi projesi
BOTAŞ Doğal Gaz Talep Tahmini Projesi
UZMANLIK ALANLARI
Hizmet Pazarlaması ,Endüstriyel Pazarlama